COLOR THEME


BACKGROUND TEXTURE


Врста наручиоца: Установа Врста предмета: Добра

 

Опис предмета набавке: електронска опрема/испорука и уградња опреме и израда и инсталација софтверског решења за приказ и контролу садржаја на информативном систему интерактивни излог.

 

Назив и ознака из општег речника:

* 48813100

 

Уговорена вредност: 847.200,00 динара без ПДВ-а.

 

Критеријум за доделу уговора: најнижа понуђена цена.

 

Број примљених понуда: 3(три)

1. „AMD business system“ d.o.o. Београд

2. СЗР „Sky tech“ Ужице,

3. „Links“d.o.o. Пријепоље.

 

Понуђена цена: највиша 909.440,00, а 847.200,00 најнижа

 

Понуђена цена код прихватљивих понуда: највиша 909.440,00 најнижа 847.200,00

 

Део или вредност уговора који ће се извршити преко подизвођача: //

 

Датум доношења одлуке о додели уговора: 16.08.2013. године Датум закључења уговора: 02.09.2013. године

 

Основни подаци о добављачу: „AMD business system“ d.o.o. Београд, Војводе Степе 113/6/27, директор Ружица Доганџић, матични број: 20828226, ПИБ 107568836, текући рачун 160-371691-18 код „Banca Intesa“.

 

Околности које представљају основ за измену уговора: након закључења уговора наручилац може да дозволи промену цене или других битних елемената уговора само из објективних разлога који морају бити јасно и прецизно наведени у писаном захтеву. Промена уговорене цене извршиће се уколико дође до раста или смањења произвођачке цене и/или трошкова транспорта и/или трошкова увоза за више од 5%, и то само у висини промене произвођачке цене и/или трошкова транспорта и/или трошкова увоза, у односу на датум закључења уговора о јавној набавци. Страна заинтересована за промену цене је у обавези да поднесе образложени писани захтев другој страни, као и да поднесе релевантан доказ о промени цене. Друга страна је дужна да одговор на захтев за промену цена достави у року од 7 (седам) дана од дана пријема захтева.